Herfstachtige Midzomeravond

Het was bepaald niet die zwoele zomeravond waar je met korte broek en een shirtje een rondje gaat golfen. Er stond een meer dan stevige wind waardoor er op hole 1 flink wat takken en bladeren lagen, gecombineerd met de schaduw en de temperatuur ontlokte dat een opmerking dat het net zo goed het slottoernooi had kunnen zijn. Niks was minder waar, de zon deed flink zijn best en maakte prachtige lange schaduwen waardoor de baan er heel anders bij lag dan al die keren overdag. Mogelijk was dat wel de oorzaak dat er een soort magie ontstond tussen ons, zodat als de ene speler een bal in de sloot sloeg, de andere hem dan vrolijk op de green legde. Zo ontstond er een kaart die louter drieën en vieren bevatte met als kers op de taart 2 birdies. Maar het slotakkoord was voor onze flightgenoten. Eerst sloeg Driekes de Neary, die later verbeterd werd door Charles, maar op de laatste hole legde Ineke de bal op een meter van de vlag afgemaakt met een birdie. Iedereen blij en vrolijk op weg naar het clubhuis.

Hapje, drankje, prijsuitreiking. Heel gebruikelijk tot dat je gewonnen hebt, verbouwereerd namen we de prijs in ontvangst. Of we nog wat wilden zeggen. Nou nee, eigenlijk niet. Fout, fout, fout! We hadden Bert en Kees natuurlijk hartelijk moeten bedanken voor de geweldige organisatie en leuke prijzen beschikbaar gesteld door de Golfbaan Weesp, Horeca Jos en Natasja en de Golfschool.

Nogmaals onze excuses.

Team Vinkro & Krovin
Wim Vinju en Aloys Kroese

Uitslag