Extra wedstrijd!

Midzomernacht 21 juni. De langste dag van het jaar gaat met de avondschemering over in de kortste nacht van het jaar. Tijd voor sfeervol Midzomeravondgolf! Nieuw op de agenda van de vereniging!

Tijd: donderdag 21 juni 2018 om 19:00 uur

Een strokeplaywedstrijd, waarbij je als duo de wedstrijd gaat spelen. Op iedere hole bekijk je wie van het tweetal de hole het beste heeft gespeeld en die score zet je op de kaart.

Na afloop nog een gezellig samenzijn onder het genot van een drankje en een hapje.
Deelname aan de wedstrijd: € 7,50.

Inschrijving is mogelijk per tweetal. Geef even op bij de opmerking dat je inschrijft als duo.

Ook individuele inschrijving is mogelijk en dan wordt je door de wedstrijdleiding gekoppeld aan een andere speler. Inschrijving het liefst via de verenigingssite. Mocht dat niet lukken stuur dan een mail naar kees.braam@ziggo.nl.

Daghap
Voorafgaand aan de wedstrijd is het mogelijk om in de Brasserie vanaf 17:00 uur een daghap te nuttigen voor de prijs van € 12,50. De daghap is een buffet met saté, bami, nasi, salades en stokbrood. Bij aanmelden in de rubriek opmerkingen s.v.p. vermelden dat je gebruik maakt van de daghap.

Geplaatst op: 17-05-2018