Schrijf je nu in!

Met veel plezier zien we dat het Voorjaarstoernooi op 15 april is volgeboekt! Met dit toernooi starten we het wedstrijdseizoen in een nieuw jasje!

Helaas zien we ook dat de deelname voor de andere toernooien nog achter blijft. Het gaat vooral om toernooien waarbij de indeling van de poules belangrijk is. Kijk eens naar de volgende leuke activiteiten op de website en schrijf je alsnog in!

Dinsdagavondcompetitie
Er hebben zich tot nu toe 3 teams ingeschreven, dus we zoeken nog 2 captains die een team willen samenstellen. Kom gezellig op de dinsdagavonden in juni en juli! Voor vragen kunt u terecht bij Gerrit de Vries, Yvonne Tuin of bij Henk Steffens.

Voorrondes Matchplay
Deze spannende spelvorm is voor zowel de hoge als lage handicappers. Bij de indeling van de poules wordt daar ook rekening meegehouden. Een leuke vrijdagavond voor iedereen!

Zomercompetitie
Kies zelf de dag of avond uit om een wedstrijd te spelen. De hele zomer je ‘Golfskills’ testen!

Dauwtraptoernooi
Ook een vroege vogel? Schrijf je dan nu in! Mooi ochtendgloren is je beloning.

Ook voor het OJC en Starters Elfuurtje op 21 april kun je je nog inschrijven.

Lees alle informatie over de wedstrijden verder op de site bij 'Activiteiten'. Ook is alle informatie gepubliceerd via de Nieuwsbrief van 22 maart.

Dus schrijf massaal in en wij zorgen dat je een leuk golfevenement hebt!

Met sportieve groet,
Wedstrijdcommissie