Instuif 27 september

Nog een koude mist. Dus inschrijven in de lockerruimte. Dit keer een extra bijdrage voor een scholenproject in Oeganda. Sem Kalulé (geboren in Oeganda) mocht later bijna 100 euro in ontvangst nemen ter ondersteuning van dat project.

24 Instuivers deze keer. Een aantal wellicht afgeschrikt door het "trolley-verbod". De baan al veel beter dan vorige week, maar toch nog steeds behoorlijk nat. Niet zo verwonderlijk overigens: de natste september sinds 2001.
Gewoon stroke-play deze keer, met als extra het noteren van het aantal puts op de green. De nearies voor beide geslachten op 2. Het roze dames symbool is zoek, dus volgende keer een "gender neary".

Wien Philips legde de bal wel akelig dicht bij de hole. De neary dus.
De put wedstrijd werd gewonnen door Ferdinand Vermeulen en Paul Baarbé: allebei 25 puts.

Voor de dames 2 prijzen:
1.  64 slagen  Loes Philips
2.  68 slagen  Melanie de Kok

Heren
1.  56 slagen  Beat Scheidegger
2.  58 slagen  Gerard Stevens
3.  58 slagen  Roy Bihari

Nog 2 instuiven te gaan. Wij hopen op goed weer.

Koos Tipker

Geplaatst op: 29-09-2017