Afsluiting seizoen

25 September jl. was alweer de laatste damesmiddag van dit seizoen. Een bewogen jaar zullen we maar zeggen.
Hoewel het “zonder clubhuis” toch altijd erg gezellig is, waren er slechts 16 dames – waarvan één jarige- gekomen.

Reden temeer om er een klein feestje van te maken. Onder het genot van een heerlijk glaasje Prosecco en fantastische zoete petits-fours (dank je wel Yvonne de Vries), hebben we de dag en het seizoen heel gezellig afgesloten.

Vanzelfsprekend is er ook gegolfd. Op een redelijk opgedroogde baan, was het speciaal voor de dames toegestaan een trolley mee te nemen. Gelukkig maar, anders waren er nog minder gestart. De baan was voor velen wel zwaar, aangezien het hier en daar toch een beetje hoog gras was. Dit was ook te zien aan de resultaten. Na een koude start kwam, gelukkig het zonnetje erbij, hetgeen een hoop goed maakte.

De resultaten van de middag:

De neary: Melanie de Kok

Birdies: Tiny Lammen en Yvonne Tuin

3.  31 punten  Lony de Wit
2.  34 punten  Tiny Lammen
1.  35 punten  Yvonne Tuin

Na alle scores te hebben verwerkt kon ook de seizoenswinnaar bekend gemaakt worden.
Hoewel het een nek-aan-nek race was, ging Lony de Wit er met deze prijs vandoor. Gefeliciteerd Lony, knap gedaan!

Ineke hartstikke bedankt voor het regelen van de leuke prijzen, iedere keer weer een verrassing.
Ineke Koper en Astrid Drenth gaan het stokje volgend jaar overdragen aan twee andere dames, die de gezellige middagen gaan proberen voort te zetten.
Uiteraard zijn beide dames hartelijk bedankt voor hun inzet en we hopen dat ze nog na zullen genieten van hun presentjes.

Yvonne Tuin

Geplaatst op: 27-09-2017