Vrijwilligers: BEDANKT!

Het is een jaarlijkse traditie dat aan het eind van het golfseizoen de vrijwilligers door het bestuur bedankt worden voor hun werkzaamheden en inzet voor de vereniging. Golfwedstrijd, drankje en etentje. Altijd leuk.

Ook dit jaar weer: Op zaterdag 19 augustus heeft het bestuur de vrijwilligers uitgenodigd voor een gezellige borrel en hap. De voorzitter Paul van Rosmalen verwelkomde ons en bedankte de leden voor hun inzet van het afgelopen jaar. Wat is er gebuffeld het hele jaar door. Elke dag werd er inzet gevraagd om onze baan open te houden en te onderhouden.

Gewoon leuk: iets extra’s voor 3 mannen
Wim Vinju, Erik Hansma en Gejo Veenman hebben van de golf pro Tjerk van der Horst een straatbordje ontvangen.
de “WIM VINJU ALLEY ” en de “A JE TO PLEIN” voor Erik en Gejo.
Als zij klaar zijn met het werk zeggen ze altijd: A JE TO.

Dit jaar was de bekende witte tent ons onderkomen.
Na de borrel was er een geweldig buffet. De borden werden ons uitgereikt door de voorzitter. Keurig met schort voor. Net een sterrenrestaurant.

Het was goed en gezellig!

Rie Zevering

Bekijk de foto's