De instuif van 14 juni

Veertien dagen niet gegolfd in Weesp. Maar wat ziet de baan er prachtig uit. Greens weer perfect en de orchideeën bloeien schitterend. Prima omstandigheden voor een lekker potje golf.
29 Instuivers deze keer. Strokeplay en de aller slechtste wegstrepen Ik ging de baan in met Win Vinju, Lony de Wit en Martin Scholten. Goed dat Martin er weer was. Een ribbenkast nog niet helemaal hersteld en een hielspoor, maar toch. Een moeizaam begin, maar na verloop toch weer de "oude" Martin. Overigens gingen we alle vier met ups en down.

De ups bij Lony en Wim: allebei de neary.
Na afloop heerlijk samenzijn met enthousiaste clubleden, die er allemaal "voor gaan".

De resultaten:
Birdies: Lony de Wit, Martin Boelsma, Beat Scheidegger, Loes Philips en Willem Demper

Dames
1.  61 slagen  Wies Suwarganda
2.  63 slagen  Ria Oostveen
3.  66 slagen  Wil van Horssen

Heren
1.  57 slagen  Ferdinand Vermeulen
2.  59 slagen  Aloys Kroese
3.  66 slagen  Beat Scheidegger

Volgende instuif staat Thea Johnson aan het roer. Kom op tijd want Truman zou je op je nummer zetten.

Koos Tipker

Geplaatst op: 15-06-2017