Eerste instuif in 2017

Wil had dinsdag alles voorbereid voor de eerste instuif. De weersvooruitzichten waren niet al te gunstig.
We gokten op het aantal deelnemers: tussen de 15 en de 20. Het waren er 29! (Het weer viel alles mee.) Geweldig. Goed weer de vertrouwde gezichten te zien. Niet afgehaakt door de niet optimale omstandigheden van de accommodatie.
Maar wat hebben onze leden- vrijwilligers die baan mooi gemaakt.

Nog even ter herinnering: de instuif is voor iedereen: beginner of gevorderde, het maakt niet uit. Uiterlijk 9.30 uur aanwezig, om 10.00 van start en elke keer weer een andere spelvorm.
Deze keer gewoon Stableford.
Ik ging met Jan Bommel en Durk Jager van start. Jan had zich laten laseren. Dat hebben we gemerkt: plaats 3. Durk had zijn kruit na 9 holes verschoten en ik had helemaal geen kruit meegenomen.
Goed dat er een tent staat, waar we de prijsuitreiking onder redelijk aangename omstandigheden konden houden.

Hierbij de besten:

Birdies: Max Dolfin en Wil van Horssen