Voorjaarstoernooi

Na bestudering van de weerkaarten kon het bijna niet mis gaan. Stralend weer werd er voorspeld voor zondag 9 april. En deze keer klopte de voorspellingen. Een zon overgoten dag werd het.
Vol goede moed kwam iedereen op tijd binnen voor de ronde van 10.00 uur. Na de nodige uitleg van de Wedstrijdcommissie werd er gestart voor de 18 holes wedstrijd door 29 spelers/sters.

Rond 13.00 uur kwam ook de groep van 14.00 uur binnen. De eerste groep kwam uit de baan en samen kon iedereen genieten van heerlijke broodjes, melk en jus d'orange. Deze service is geleverd door Coen Hodde van Snackbar De Haven. Het was een gezellige boel in het zonnetje op het terras.

Ondertussen werden de prijzen uitgereikt voor de eerste groep, alles een beetje in de Paassfeer.
Paasbirdies, paashaas voor de neary en gekleurde eieren voor de winnaars incl. een waardebon van Slijterij Overmars, onze vaste leverancier van de drank.

Om 14.00 uur trok de tweede groep de baan in dat waren 36 spelers/sters.
Het werd maar warmer en warmer, en er gingen steeds meer kledingstukken uit.
Om 17.00 uur was iedereen binnen en werden er opnieuw prijzen uitgedeeld, zoals boven is beschreven. Omdat we deze keer geen aparte prijzen hadden voor de dames en heren, was het wel frappant dat alle winnaars dames waren. Dus heren: zet hem op.

Allemaal blije gezichten op het terras. Kitty had diverse hapjes gemaakt, die gretig aftrek vonden. Het was een geweldige dag. Een betere start van het seizoen kan de wedstrijdcommssie zich niet wensen.

Rest mij de vrijwilligers te bedanken, de baan was perfect. Uiteraard Koen, Kitty, en Slijterij Overmars voor hun bijdrage aan deze leuke zondag.
Wij hopen dat wij u bij volgende toernooien weer kunnen begroeten.

Namens de wedstrijdcommissie

Henk Steffens