Nieuwe wedstrijden

Van de wedstrijdcommissie
Vanaf heden staan de volgende wedstrijden in de maand mei open voor inschrijving:

We hebben Erik Hansma bereid gevonden om de organisatie weer op zich te nemen (Erik bedankt vast). De voorrondes zullen evenals vorig jaar gespeeld worden op de vrijdagavond en de eerste is gepland op 19 mei. De finale is zondag 1 oktober.

01 mei  2de herenmiddag (start 13.00 uur)
19 mei  Start voorrondes Matchplay (start vanaf 17.00 uur)
27 mei  Dauwtraptoernooi (start 06.00 uur)
29 mei  2e damesdag (start 13.00 uur)

En we vergeten natuurlijk niet de instuif: iedere woensdag (start 10.00 uur, melden uiterlijk 09:30 uur) onder de bezielende leiding van Wil en Koos. Eerste instuif op woensdag 12 april.

Inschrijven
Via de wedstrijdsite (inloggen via 'Leden') en de boeken in ons voorlopig clubhuis of eventueel via onderstaand mailadres.

Dit zijn de toernooien in de maand mei, maar vergeet ook de toernooien in april niet: zoals het voorjaarstoernooi op 9 april. Er zijn voor beide starttijden nog plaatsen.
Doe mee en stel de vele vrijwilligers, die de baan in topconditie hebben gebracht en houden, niet teleur.
Speel ook eens als er geen wedstrijden zijn.

Namens de wedstrijdcommissie,
Bert de Haan