Weesper Open

Voor de 7e keer organiseert de Golfvereniging Weesp het Weesper Open. Aan dit evenement kunnen zowel gasten als leden meedoen. Gerekend wordt op gasten uit de naaste omgeving of elders vandaan om kennis te maken met onze uitdagende  en vooral ook gezellige golfbaan en vereniging.
In de afgelopen jaren bleek dit evenement een groot succes te zijn, mede doordat het op deze dag tot nu toe schitterend weer was.

Het Weesper Open is een wedstrijd met heel veel extra’s en ook mooie Weesper prijzen.
We kunnen echter nog wel enige sponsoren gebruiken. Als je jouw bedrijf extra in de schijnwerpers wilt zetten bespreek dit dan met ons.
Ben je liever een wat 'stillere' sponsor dan ben je uiteraard ook van harte welkom.

Er zal in twee groepen gestart worden, dus is er plaats voor 72 deelnemers!
Ook dit toernooi is razend populair, dus aarzel niet om in te schrijven.

Wedstrijddag
Zondag 18 augustus
Start 10.00 uur

Wedstrijdvorm
We spelen in vier categorieën:
- Dames & heren lage handicap: strokeplay
- Dames & heren hoge handicap: stableford
Handicapgrens nog te bepalen

Starten
Shotgun

Via de website SoGolf
Gasten kunnen zich aanmelden bij wedstrijden@golfverenigingweesp.nl onder vermelding van naam, handicap en hun woonplaats.

Deelnemers
Minimaal handicap 45, leeftijd vanaf 16 jaar