Welkom bij de OJC

De OJC kent zijn oorsprong in Weesp, lekker op zaterdagmiddag met een leuke groep allerlei verschillende spelvormen uitproberen.
Nu naar vele jaren hebben wij besloten om OJC Extern te gaan.
Weesp is een par3 baan en nu hebben we de stap gezet naar de banen met par5.
We organiseren een aantal wedstrijden op deze banen.
Als dit je aanspreekt, twijfel dan niet en schrijf je in.

De speeldata zijn altijd in wedstrijdvorm, achteraf is er tijd voor een hapje en en drankje en de spanning wie in de prijzen is gevallen.

Het moto van de OJC is, gezelligheid staat voorop.

​Bij terugkomst in het clubhuis staat er een drankje en een hapje klaar, welke bij de prijs zijn inbegrepen.

Het speelschema voor Weesp is als volgt:

• 16 april
  • 14 mei
  • 4 en 5 juni (OJC Weekend)
  • 2 juli
  • 30 juli
  • 17 september

De aanvang is om 13.00 uur (12:00 uur aanwezig).

De OJC-doelgroep is ongeveer 20 tot 65 jaar jong, of vindt zich daar prima tussen passen. Het maximum aantal deelnemers per dag is 28 en opgeven kan via SoGolf of klik hier.

Aanmelden SoGolf voor leden: log eerst in en kies vervolgens via de tab wedstrijden de speelmaand en -dag waarop de wedstrijd plaats vindt. Niet-leden volgen dezelfde link maar loggen niet in. Zij gaan direct naar de tab wedstrijden waarna de wedstrijden zichtbaar worden die opengesteld zijn voor niet-leden. Maar natuurlijk kan je ook gewoon een mailtje sturen naar ojcweesp@outlook.com.

Vrienden en andere aanhangers zijn altijd welkom om mee te doen.

In principe hanteren we voor OJC deelnemers een handicap van 36 of lager; de maximale handicap waarop gespeeld wordt is 36.
Is je handicap nog boven de 36? Dan kan je ook meespelen maar overleg wel eerst even met ons.

We zien je graag bij onze wedstrijden.

Tot golfs!