Welkom bij de OJC

Lekker spelen op een zaterdagmiddag met een leuke club golfers op een kleine baan met grootse gezelligheid.
Dat is het motto van de OJC in Weesp.

Gezelligheid, Golf en Geneugten.

Op Weesp kunnen we niet met de driver 'rossen', iets wat je op de grote baan misschien wel het liefste doet. Maar juist op Weesp is er naast vereiste techniek, ook zo veel meer gezelligheid door de baan en dat is waar de OJC voor gaat. Onze leuke & lastige baan, een eerlijke handicapverrekening  bij een leuke spelvorm, een strokeplaycompetitie en een birdiecompetitie zorgen samen voor de noodzakelijke uitdaging.

Bij terugkomst in het clubhuis staat er op alle dagen een drankje en een hapje klaar, welke bij de prijs zijn inbegrepen. Ook de leuke dagprijzen zijn inbegrepen in het budget van 10 euro per deelname. Vergeet ook niet de jaarlijkse OJC Getaway die in 2018 op 19 en 20 mei plaats zal vinden!

Het speelschema voor Weesp is als volgt:

• 21 april
  • 30 juni
  • 28 juli
  • 25 augustus
  • 22 september

De aanvang (m.u.v. Getaway) is altijd om 14.00 uur (13.30 uur aanwezig).

De OJC-doelgroep is ongeveer 20 tot 65 jaar jong, of vindt zich daar prima tussen passen. Het maximum aantal deelnemers per dag is 36 en opgeven kan via Proware of klik hier

Aanmelden Proware voor leden: log eerst in en kies vervolgens via de tab wedstrijden de speelmaand en -dag waarop de wedstrijd plaats vindt. Niet-leden volgen dezelfde link maar loggen niet in. Zij gaan direct naar de tab wedstrijden waarna de wedstrijden zichtbaar worden die opengesteld zijn voor niet-leden. Maar natuurlijk kan je ook gewoon een mailtje sturen naar ojcweesp@outlook.com.

Vrienden en andere aanhangers zijn altijd welkom om mee te doen. Als niet-lid betaal je in Weesp een gereduceerde greenfee.

In principe hanteren we voor OJC deelnemers een handicap van 45 of lager; de maximale handicap waarop gespeeld wordt is 36.
Is je handicap nog boven de 45? Dan kan je ook meespelen maar overleg wel eerst even met je pro.

Tot zo ver de informatiestroom. Meer info ontvang je via onze nieuwsbrieven; krijg je die nog niet dan kan je je hier aanmelden. Hij is er voor iedereen, of je nu deelnemer bent van de OJC of alleen interesse hebt in het wel en wee!

Natuurlijk zijn we er ook op social media: word lid van onze facebookgroep

We zien je graag bij onze wedstrijden.

Tot golfs!
Astrid & Henk