Welkom bij Golfvereniging Weesp

De vereniging maakt gebruik van de 9-holes baan aan de Basisweg in Weesp, gelegen in het buitengebied naast het Amsterdam Rijnkanaal. Door de laagdrempeligheid voelt zowel de beginnende golfer als de ervaren golfer zich op zijn gemak.

Een uitdagende baan
De 9-holes par 3/4 biedt voor alle golfers zijn uitdagingen. Zo bevat de baan veel waterpartijen en lastige bunkers. En u kunt goed werken aan het beheersen van het korte spel. Maar de baan kent ook een aantal holes waar u lekker kunt uithalen. Verder speelt u gemakkelijk een ronde van 9-holes binnen anderhalf uur. Zo is ‘een balletje slaan’ na het werk mogelijk!

Activiteiten
De vereniging organiseert veel leuke en sportieve activiteiten. Zoals diverse toernooien, instuif-ochtenden, dames- en herenmiddagen, activiteiten waar u als lid zo aan kunt deelnemen. Voor de Overjarige Jeugd Competitie (OJC) tussen ongeveer 25 tot 60 jaar, is er een aparte competitie op de zaterdag waarin zij elkaar ontmoeten. En maakt u zich geen zorgen over uw spel. Iedereen kan meedoen!

Veel ruimte voor beginnende golfers
Golfers die pas beginnen nemen natuurlijk les van één van onze professionals. Er worden door de club activiteiten voor beginnende golfers georganiseerd die de eerste stappen op de baan en binnen de vereniging gemakkelijk, gezellig én voordelig maken. U bent van harte welkom!

Wilt u komen golfen?
Niet-leden zijn van harte welkom! Sinds 1 december 2017 heeft de golfbaan een nieuwe eigenaar. De baan is momenteel (01.01.2018) nog niet beschikbaar, maar men gaat ervan uit dat in maart/april er weer gewoon gespeeld kan worden. Kom dus gerust langs!

OJC