Bevrijdings-Oranjetoernooi

Vorig jaar een nieuw toernooi in ons programma. Weet je het nog? We speelden de baan achterstevoren! Het idee was om onszelf te 'bevrijden' van de normale gang van zaken en bedachten dat het misschien een idee was om de bestaande 9 holes van achter naar voren te spelen. Dus halverwege hole 9, speelden we terug naar de green van hole 8 om vervolgens vanaf de fairway van 8 naar de green van hole 7 te spelen.
Hans Schouten was direct aan het meten geslagen, zodat we exact wisten hoelang de holes waren en er een correcte oranje scorekaart beschikbaar was met de juiste speelrichting en afstanden. Astrid Bonefaas en ondergetekende hadden de taak op ons genomen om alle oranje versierselen aan te schaffen alsmede de prijzen die ook in de oranje sfeer waren.
Het was een hele leuke ervaring, we hoorden alleen maar positieve reacties. Iedereen vond het heel apart om de baan eens van een andere kant te bekijken, een geheel nieuwe ervaring.

Vandaag, 2 mei 2020, zouden we ook weer dit speciale toernooi organiseren, helaas afgelast om de bekende reden.
Volgend jaar maar weer opnieuw in de planning zetten.

We missen jullie allemaal ontzettend en duimen keihard voor de mogelijkheid om snel weer een rondje – met restricties – te mogen golfen.

Yvonne Tuin
Wedstrijdcommissie