Herhaling reanimatiecursus

Wij, Mark Goudberg en Gerrit de Vries, willen een herhalingscursus organiseren voor de leden die vorig jaar de cursus 'reanimeren' hebben gevolgd. Om inzicht te krijgen of daar animo voor is, daarom deze oproep om je op te geven voor de herhalingscursus. We doen dit omdat oefenen belangrijk is en hopen dat je het geleerde nog niet in praktijk hebt hoeven te brengen. Het officiële standpunt is dat het reanimatiediploma 2 jaar geldig is en dat men aanbeveelt om minstens éénmaal per jaar een herhalingsles te volgen, aldus Nederlandse Reanimatie Raad en de Hartstichting.

De basiscursus was 3 uur. De herhalingsles zal 2 uur in beslag nemen. De theorie wordt opgefrist en vooral veel praktijkoefeningen. Dit kan geregeld worden voor de leden van de Golfvereniging, welke vorig jaar de cursus hebben gedaan, tegen een gereduceerd tarief van € 15 per persoon.

Per cursus kunnen er 8 tot 12 personen deelnemen. Bij minder dan 6 personen per cursus, wordt deze doorgeschoven naar een andere datum. Dit in overleg. Er wordt  gedacht aan 2 ochtenden en 4 avonden. Deelname aan deze herhalingslessen is mogelijk met geldig reanimatie diploma.

Wij vragen je uiterlijk 27 januari 2020 aan te geven of je hieraan wilt deelnemen.

Bij voldoende belangstelling kunnen wij de organisatie oppakken. Dit in samenwerking met Driekes van der Weert, Chris Kamsteeg en de horeca. De data voor de cursus worden dan ook bepaald.

Je kunt je aanmelden bij Mark Goudberg mark@golfweesp.nl of bij Gerrit de Vries gdevries1@upcmail.nl.

We hopen alle deelnemers van vorig jaar weer te mogen verwelkomen.

Gerrit de Vries en Mark Goudberg

Geplaatst op: 09-01-2020