OJC lets play outside!

Na een jaar OJC wedstijden op de baan in Weesp leek het de organisatie een leuk idee om ook een wedstrijd op een grote baan te houden.  Na lang wikken en wegen kwam uiteindelijk het Rijk van Nunspeet als keuze uit de bus. Vaak droog, prima eten en een uitdagende baan is waar uiteindelijk 16 OJC’ ers geen nee tegen konden zeggen. Afgelopen zaterdag 16 november was het dan zover. De zuid en noordlus waren voor ons ingepland en we hadden zelfs de marshall zover gekregen op alle par 3en een neary te plaatsen. Dat leek een goed idee om aan meerdere deelnemers mooie prijzen te kunnen uitdelen maar uiteindelijk was het Henk Rozendaal die er met de neary prijs vandoor ging door op zelfs 2 holes de neary te slaan.

Dan de uitslag zelf. Het moet gezegd worden, Leo Smeekes was de verdiende winnaar. Met 37 stableford punten wist hij de hoofdprijs binnen te slepen. De tweede prijs was voor de late inschrijver Roland Thiemessen met 36 punten en mede organisator Shirley wist de derde plaats te behalen.

Uitslag
1. Leo Smeekes 37 pnt