Bijna niets veranderd!

Balletje-balletje op de maandagmorgen met alleen een nieuwe starttijd dit seizoen: 10.30 uur. Komt beter uit met files en natuurlijk de hoop dat er zich iets meer mensen melden voor deelname. Vorige week moest ik helaas verstek laten gaan, deze week was ook ik weer van de partij. En wat is er niet veranderd? De leuke reacties bij binnenkomst. Wederom een warm welkom van de inmiddels aanwezige heren, wat een fijn begin van de dag. Dank hiervoor!

Ons opperhoofd Bert aan het hoofd van de tafel, verzamelde de balletjes en deelde ons in. Heel simpel, gewoon op volgorde van binnenkomst. En voor de verandering allemaal starten vanaf hole 1, met maar 14 deelnemers en 4 flights leek dat een goed plan. Het was gelukkig droog, de wind viel nog mee. Ik mocht vandaag met Ferdinand Vermeulen, Wilfried Meun en Hans Graas de baan in. Hier en daar wat bikkelen door de modder, maar over het algemeen viel het best mee. De greens rolden goed vandaag, ook in de fairway wisten onze ballen soms nog wat te stuiteren en te rollen. Langzaam wakkerde de wind wat aan en het werd kouder. Deerde ons niets, we gingen stug door. En alsof de weergoden het ons gegund hebben, iedereen was net voor de regen binnen.

Genietend van koffie of warme chocolademelk met slagroom de uitslag afwachten. Bert werd vandaag geassisteerd door Aloys, mocht nog een beetje bijkomen van zijn feestje en verjaardag afgelopen weekend. Al met al een geslaagde start van de week.

Uitslag
Birdie: Ferdinand Vermeulen en Jos Smeehuijzen
Neary: Bram Beun

Winnaars:
1. Aloys Kroese, 31 punten
2. Ben Bruggeman, 30 punten
3. Hans Graas, 28 punten

Overige prijzen:
Bert de Haan (omdat hij 80 is geworden dit weekend)
Peter Griffioen (laagste score vandaag)
Ilse Oltmann (de enige vrouw in het gezelschap)

Heren, het was me weer een waar genoegen vandaag, ik ben er volgende week weer bij. Ik hoop dan nog wat meer dames en heren aan te treffen, 14 deelnemers is nog wat aan de magere kant.

Ilse Oltmann

Geplaatst op: 11-11-2019