GolfersPoint Wintercup

Nu alle lente-, zomer- en herfsttoernooien gespeeld zijn, is de race om de Wintercup van start gegaan. Iedere eerste zondag van de maand (behalve in december, dan spelen we op 8 december) wordt er 18 holes strokeplay met handicapverrekening gespeeld. Deze winter 2019/2020 hebben we zelfs een heuse sponsor! GolfersPoint Naarden heeft prachtige prijzen ter beschikking gesteld. Daarom is de naamgeving van deze competitie omgedoopt in 'GolfersPoint Wintercup'. Wij danken hen van harte voor de ondersteuning en de mooie prijzen!

GolfersPoint Wintercup prijzen
Elke winnaar van een dagwedstrijd kan kiezen uit een tafel met prijzen. Voor de nummers 2 en 3 zijn sleeves ballen te winnen. Verder is er elke wedstrijd een loterijprijs: er wordt één kaart getrokken uit alle ingeleverde scorekaarten. De gelukkige mag ook een prijs van de prijzentafel kiezen.

Zo gezegd, zo gedaan. Op zondag 3 november verschenen er 21 deelnemers aan de start. Dat zijn wel de 'Diehards' onder de golfers... want onder de omstandigheden van de baan, zoals de drassige grond waardoor de hoge ballen kunnen verdwijnen, moet je toch echt van het spelletje houden...

Na afloop bleek dat er eigenlijk helemaal niet slecht gespeeld is, 7 birdies – door Hans Schouten, Walter de Vos, Driekes van der Weert (2x) Charl Neering, Ilse Oltmann en Tini Bruggeman-Schaagsma – en de neary geslagen door Hans Schouten! Voor de birdies geldt dat die meetellen voor het totale birdie-klassement van de competitie en voor de neary was er een sleeve ballen. De gelukkige van de loterijprijs was Ilse Oltmann.

We bedanken de wedstrijdleiding voor de prima organisatie! En tot 8 december!

Monica Leijten

Uitslag 1e ronde