Doe ook mee met het Nachtvlinderstoernooi

Aankomende vrijdag 18 oktober wordt het Nachtvlinderstoernooi gespeeld. Een wedstrijd over negen holes in het donker waarbij de baan wordt verlicht met kaarsen en glowsticks en je als golfer speelt met een lichtgevende bal. Een avond vol golfmagie.

Voor € 7,50 inschrijfgeld ontvang je twee lichtgevende golfballen, je kunt een extra bal aanschaffen voor € 2,50. Uiteraard hebben we voor de drie toppers een leuke prijs.
Mocht je voor de start om 19.30 uur nog wat willen eten kan dat ook: de Brasserie heeft een leuke dagschotel (hachee, aardappel en rode kool met verse appelmoes) voor € 12,50. Mocht je hiervan gebruik willen maken geef dit dan vooraf aan bij de Brasserie zodat er op je gerekend wordt. Mocht je nu net niet van hachee en/of rode kool houden kun je in overleg wat anders regelen.

De weergoden lijken ons goed gezind, er zijn nog slechts acht plekken beschikbaar. Dus schrijf je vóór woensdag eind van de dag nog in, zodat je deze ervaring dit jaar niet mist.

Tips: neem een goede zaklantaarn mee en verlicht je tas met wat leuke lampjes.

Tot vrijdag!

Yvonne Tuin en Ilse Oltmann