Een herkansing…

Een week geleden kwamen we na 11 holes als verzopen katten de golfbaan af, maar nu was het prima golfweer, zonnetje erbij en wind waardoor het aangenaam spelen was. Er waren 30 golfers aanwezig, die uitleg kregen van Koos over de te spelen wedstrijd!
Een Zweedse wedstrijd! Eerste 9 holes strokeplay, daarna 9 holes stableford. De eindscore berekenen ging als volgt: eerste 9 aantal slagen tellen, dan een kwart van je playing handicap en de stableford punten aftrekken. Het betere rekenwerk dus!

Ik mocht zowaar op hole 1 beginnen met Wil van Horssen en Alex van Heeringen. Ach ja, 1 keer per jaar kan je geluk hebben!
De neary voor de dames stond op 2 en werd bij het starten van de wedstrijd gelijk zeer goed geslagen en ook niet meer verbeterd, bravo Wies.

De uitslag
Birdies
2x: Wien Philips en Marjolein Bosman
1x: Wies Suwarganda, Wilma Zomer, Dennis Hooiveld, Beat Scheidegger, Ruud Andringa, Sjoerd Bron, Ferdinand Vermeulen en Melanie de Kok

Neary
Wies Suwarganda en Peter Jager

Wedstrijd
Heren
Driekes vd Weert: 10
Peter Roest: 11
Wien Philips: 13

Dames
Melanie de Kok: 11
Wil van Horssen: 18
Josien Roest: 21

Bedankt Wil en Alex voor de gezellige ochtend en tot volgende week.

Melanie de Kok

Geplaatst op: 09-08-2019