Een bijzondere instuif

Al een tijdje geleden was er het idee om Thea van Gelderen naar de golfbaan in Weesp te halen. En vandaag 31 juli was het dan zover. Thea keek er al  dagen naar uit.
Driekes van de Weert en Thea Johnson haalden haar op en met Paul Baarbé reed ze een rondje over de golfbaan. Ze kon alle instuivers begroeten en had voor iedereen een zakje met 15 golfballen.

Om 10 uur waren we begonnen met de instuif: strokeplay max. 5 met halve handicap verrekening én een gratis Mulligan. Omdat er aan het einde van de ochtend regen werd verwacht speelde Iedereen de eerste 9 holes op de kaart. Dat was maar goed ook: rond de klok van 11.45 uur kwam het met bakken uit de lucht.

Thea was inmiddels aangekomen in het clubhuis waar ze tot haar verrassing werd opgewacht door haar drie dochters. Al snel arriveerden 34 kletsnatte instuivers.
Dat was toch wel erg veel voor Sharon.  Geen nood: Driekes en Paul schoten haar te hulp: ze tapten biertjes, schonken koffie in en brachten glazen rond. Chapeau! En toen de echte hulp arriveerde zat Thea en haar familie heerlijk aan de lunch en had iedereen een drankje.
Paul Baarbé sprak nog enkele woorden en Sjoerd Bron zette Thea in de bloemen.

De uitslag
Slechts één birdie: Durk Jager
Dames
1.  29 slagen  Melanie de Kok
2.  29 slagen  Wies Suwarganda
Neary: Loes Philips

Heren
1.  30 slagen  Peter Roest
2.  31 slagen  Kees Braam
3.  32 slagen  Ferdinand Vermeulen
Neary: Sjoerd Bron

Thea van Gelderen en haar dochters hebben ervan genoten en dat was nu net de bedoeling.
Tot volgende week!

Wil van Horssen