De instuif van 17 juli

Na een welkomst woord horen we dat er een strokeplay wedstrijd wordt gespeeld én een putt-wedstrijd .

Sinds mei dit jaar zijn Ben en ik lid van de golfvereniging.

We werden er met open armen ontvangen en hebben al vaak met wedstrijden meegedaan. (Wat goed bevalt.)
Het volgende durf ik dan ook wel te schrijven. Ingedeeld in een gezellig flight met Jan Bommel, Aloys Kroese, Loes Philips en ik. We hebben over en weer mooie complimenten gemaakt.
Een er van wil ik jullie niet onthouden, Aloys slaat prachtige rustige ballen en heeft een mooie houding. Dus zeg ik: “Een mooie man kan een mooie bal slaan.” Grijns van oor tot oor, dan buikje in en hij toont ons zijn mooie borstkas.

Jan stond af en toe te springen als een bok met niet eens een slecht resultaat .

Loes en ik deden het rustig en dat werkte ook.

De uitslag van dit aangenaam gebeuren:

Heren
1.  58 slagen  Gerard Stevens
2.  60 slagen  Peter Jager
3.  64 slagen  Sjoerd Bron
Neary: Sjoerd Bron

Dames
1.  67 slagen  Tini Bruggeman

2.  67 slagen  Loes Philips
3.  71 slagen  Melanie de Kok

Neary: Désirée Overdiek

De putt-wedstrijd is gewonnen door Roy Bihari en Wim Vinju: beiden met 25 putts.

Wil en Koos bedankt voor de wedstrijd en het mooie weer, succes volgende week.

Groeten
Tini Bruggeman