Herenmiddag 15 juli

Bert de Haan begon deze dag zoals altijd met 'fore'. Iedereen werd stil en luisterde aandachtig!
Er hadden zich 30 leden aangemeld, een record waar Bert blij mee was. Elke Herenmiddag kunnen er maximaal 36 leden mee doen, heren geef je dus op. Het is altijd gezellig met een hapje en een drankje na afloop. We speelden deze dag stableford.

Nu mijn ervaring deze dag. Het weer was geheel bewolkt, niet koud maar droog. Ik startte op hole 8 samen met Bram Beun en Ruud Andringa. Mijn eerste gedachte was 'Ojee, een grote plas en daar achter nog een'.
Bram sloeg als eerste af over beide plassen. Ruud ging voor zeker en sloeg zijn bal mooi tussen beide plassen. Ik dacht ik ga het proberen en ga voor beide plassen in een keer. Waarachtig, het lukte. Dat gaf mij zelfvertrouwen, zeker bij het afslaan. Het verdere verloop in onze flight, liep voorspoedig.
Ruud verbeterde de neary. Op onze laatste hole 7 sloeg ik nog een birdie. Om hiermee de dag te eindigen geeft een kick.

Uitslag
Neary: Ruud Andringa
Birdies: Mark Goudberg, Beat Scheidegger, Jan Mögelin

1. Jan Mögelin: 37 pt
2. Gerard Stevens: 35 pt
3. Beat Scheidegger: 35 pt

Bert en Wim, bedankt voor deze  geweldige dag.

Jan Mögelin

Geplaatst op: 16-07-2019