Never change a winning team

Vrijdag heb ik meegedaan met de Midzomeravondwedstrijd. Ik speelde samen met Aloys Kroese die al weken gedacht moet hebben (hij zei het niet hardop) 'mijn God moet ik daarmee spelen, dat kan een leuke wedstrijd worden'.
Ik moet toegeven dat ik al maanden als de overbekende dweil speel, maar ik heb me maar aan hem opgetrokken en wonder boven wonder speelde ik mijn beste ronde sinds afgelopen zomer.
De eerste paar holes gingen wel aardig, maar daarna ging het steeds beter (7 parren op rij).
Wij hebben het sterke vermoeden dat er iets door Gerhard in de door hem rondgebrachte bitterballen heeft gezeten, want precies vanaf dat moment ging het beter en beter. Dus mede door de bitterballen en uiteraard het spel van Aloys hebben wij deze wedstrijd voor de tweede keer op rij mogen winnen.

Uitslag
1e plaats: Aloys Kroese en Wim Vinju, 61 punten
2e plaats: Margareet en Gerard Stevens, 62 punten
3e plaats: Peter en Durk Jager, 63 punten

Neary: Ad de Rijk

Dank aan de organisatie en medespelers uiteraard.

Wim Vinju en Aloys Kroese

Geplaatst op: 25-06-2019