De instuif van 24 april

Een zomerse lentedag

Vandaag 26 Instuivers om een strokeplay wedstrijd max. 5 te spelen. De  slechtste score mag je wegstrepen en daarna de helft van het extra aantal slagen aftrekken. Een spelvorm voor de betere golfer.

Het is heerlijk weer, warm en af en toe een windvlaag.
De greens zien er groener uit dan de vorige keer, een enkele is nog nat van het sproeien.
Bijna alles lukt vandaag: tot twee keer toe valt mijn bal in het water en springt er gewoon weer uit!
Ja, en met zo veel geluk word ik eerste bij de dames.

Bij heren speelt Coos de Nijs de sterren van de hemel. Misschien ook af en toe geluk gehad, maar zijn kaart gaat de bak in. Hij heeft zijn handicap verbeterd. Chapeau Coos!

De uitslag
De neary bij de heren is  geslagen door Bert Overdiek. Voor de dames bleven de nearyballetjes in de tas.

Heren
1.  52 slagen  Coos de Nijs
2.  58 slagen  Wilfried Meun
3.  59 slagen  Roy Bihari

Dames
1.  62 slagen  Wil van Horssen
2.  72 slagen  Loes Philips

Voor volgende week bedenken we een list om weer de naam van een dame te kunnen noemen voor de neary prijs.

Wil van Horssen

Geplaatst op: 24-04-2019