C-competitie 19 april

Onze 2e speeldag was op 'Goede Vrijdag'. Dus op naar Delft, weer met een ingehuurde kracht. Dus weer met versterking, t.w. Mark Goudberg, de naam zegt het al.
Op deze vroege morgen plus de paasvakantie in beeld was het aanrijden geen probleem. Het onthaal was compleet, met 'koffie met' en een terras met zon. Heerlijk op deze vroege morgen. Tenslotte was het nog maar net 9 uur. Heerlijk!

Ook de baan was goed verzorgd, mede dank zij veel zelfwerkzaamheid van rond de 200 leden. Wel lastig met moeilijk bereikbare greens en goed en veel geplaatste bunkers. Ik hoorde een goeie: en 'gemeen water'. Het was nog waar ook. Gelukkig hebben wij dat water niet!, wij komen niet verder dan zichtbaar en nat water.

Al vroeg waren we terug op het nog steeds zonnige terras. Genietend van wat biertjes en alcoholvrije drankjes plus de nodige bitterballen werd ook de uitslag bekend gemaakt. Peter Jager zei het al: 'een uitstekend resultaat'. Gelukkig voor ons waren de Kievieten vandaag van de leg, precies op tijd.

De uitslag
Kievieten 9 punten/ Weesp 13 punten.

Vrijdag 3 mei worden we verwacht op golfbaan Spandersbosch, om de hoek in Hilversum.

Ferdinand Vermeulen

Geplaatst op: 23-04-2019