C-competitie 12 april

Laten we maar beginnen met de melding dat we vorige week als gastgever heel goed gescoord hebben met de ontvangst van onze gasten. Waarvan akte!
Vandaag op naar Oegstgeest  met de geheel gerenoveerde golfbaan. Werkelijk een kunststukje van zoveel zelfwerkzaamheid, 'chapeau'!
Wij werden rond 9 uur verwacht voor de koffie 'met'. Wij, daar bedoel ik ons team mee. Samengesteld, nu even 'samengeraapt', onze kapitein Peter Jager, co-kapitein Bert de Haan, Sandra Dijkman, Gretha Jager, Martin en Tiny Scholte, Ferdinand Vermeulen en als generaal reserve Vrony van Veen. En... op afstand onze voorzitter van het promotieteam Lida van Oostveen.
Door familie omstandigheden waren Tiny en Martin Scholten niet beschikbaar en Gretha en Peter Jager waren nog moe van de vakantie. Ik bedoel maar.
Bert had door deze samenloop Gerrit de Vries en Jan Bommel bereid gevonden in te vallen. Een gouden greep bleek later; Jan bracht met zijn single als enige de volle punten binnen. Gerrit zijn single en zijn dubbel beiden square. Toch een mooi resultaat van onze invallers. Dank daarvoor!

Uitslag
Concordia/Weesp 16-6.
Spandersbosch/Kieviten 12-10.

Volgende week op naar de Kievieten in Delft. Als dat maar goed gaat, midden in de broedtijd, 'eitje meneer Sonneberg'. Maar dan op volle sterkte!

Tot volgende week,

Ferdinand Vermeulen