Balletje-balletje 1 april

Ik had gehoopt op een grotere opkomst door er een pannenkoekenwedstrijd van te maken. Helaas wordt mijn 1 april grap door de meesten doorzien en gaat die vlieger niet op. De door Driekes van der Weert beschikbare gestelde pannenkoeken zijn lekker meegenomen door de jongste van het stel, nl. Tim. Ik hoop dat ze smaken. De stroop gaat onverrichterzake weer met mij mee naar huis.

Wat het vermelden waard is, is dat onze trouwe vrouwelijke golfer Ilse Oltmann vandaag ondersteuning heeft gekregen van Wies Suwarganda en Marjolein Bosman. Helaas hebben zij zich niet met de einduitslag kunnen bemoeien. We spelen vandaag met 15 m/v een stableford wedstrijd met de neary op hole 7 (lekker wind mee vandaag).

Ik speel vandaag met Driekes van der Weert en Bert de Haan in een flight en direct blijkt al dat Driekes er vandaag ongelofelijk veel zin in heeft en dat Bert en ik daar op gepaste afstand volgen. Een bijna birdie (maar wel de neary) op hole 16 wordt gevolgd door een birdie op hole 17. Uiteindelijk is het niet vreemd dat de winnaar in onze flight zit.

Weinig birdies vandaag. De reeds genoemde van Driekes en Aloys Kroese.
Bram Beun heeft de twijfelachtige eer om de wekelijks door Ferdinand Vermeulen beschikbaar gesteld poedelprijs in ontvangst te nemen.

De uitslag van deze week
1. Driekes van der Weert met 34 punten
2. Roy Bihari met 30 punten
3. Aloys Kroese met 27 punten.

Volgende week maandag de laatste Balletje-balletje, dus een mooie kans om te oefenen voor het Voorjaarstoernooi.

Kees Braam

Geplaatst op: 02-04-2019