Kouder, maar weer 'n droog balletje

Het wordt eentonig, maar ook vandaag weer een droge dag en een opkomst van 14 man. Mijn oproep voor meer vrouwen heeft niet geholpen, vandaag is er niet een. Vandaag spelen we een stableford wedstrijd.

In mijn flight met Kees Eitjes en Bram Beun van start op hole 4 en Bram heeft een flitsende start met pats boem een birdie van buiten de green (blijkt later de enige birdie van de dag te zijn). Ik, die wel op de green lag, had het nakijken. Met wisselend succes de 18 holes gespeeld waarbij vooral Kees Eitjes de eerste ronde op zoek is naar zijn afslag. De tweede ronde ging dat een stuk beter. De neary staat vandaag, op speciaal verzoek, op hole 1 en ook daar blijkt Bram de enige te zijn die dat voor elkaar krijgt.

De birdie en neary gehad hebbende, blijft over de uitslag.

1. Jan Bommel met 33 punten goed voor 7 ballen
2. Kees Braam met 32 punten goed voor 4 ballen