Weer een droge maandagmorgen

De baan ligt er ondanks de vallende bladeren nog steeds mooi bij. Het wordt wat kouder (een gure wind), maar dat weerhoudt 13 spelers er niet van om vandaag te gaan spelen. Nog steeds maar één dame (klasse Ilse), maar we houden de moed erin. Of zou het toch iets met maandag wasdag te maken hebben (foute opmerking in deze geëmancipeerde tijd)?

Een leuke flight met Harry en Driekes, die nog even de mededeling krijgt van Mark dat er al 64 mensen mee willen doen met de reanimatie-AED cursus. Zag ik het goed of trok Driekes een beetje wit weg...?

Goede en slechte momenten wisselen elkaar af. Vooral het putten wil bij ons maar niet lukken. Ik heb het niet bijgehouden, maar het aantal keren dat de bal op 2 of 3 centimeter van de cup eindigde waren zeer talrijk.

Uiteindelijk lekker aan de koffie, warme chocolademelk of snert en de uitslag nog even uitrekenen, met aftrek van de slechtste score op een hole. Dat resulteert in het volgende: birdies voor Aloys Kroese en Bert de Haan. De leary ook voor Aloys.

Uitslag
1. Aloys met 62 slagen
2. Kees Braam met 63 slagen
3. Ferdinand Vermeulen met 63 slagen
4. Ilse Oltmann met 63 slagen (als enige dame toch maar meegedeeld in de prijzen)

Het Ferdi syndroom hebben we nipt af kunnen schudden, maar nu worden we weer opgeschrikt  door de volgende alleswinner Aloys Kroese. Volgende week proberen we de prijzen wat eerlijker te verdelen.

Kees Braam

Geplaatst op: 19-11-2018