Damesmiddag 17 september

Na een succesvol Weesper Open op zondag 16 september hadden vandaag op de Damesmiddag een aantal deelneemsters een 'golfpoes' (vrouwelijk voor golfkater).
Desalniettemin kwamen er maar liefst 26 dames naar de veertiendaagse bijeenkomst, waar ditmaal het inmiddels populaire spel Texas Scramble werd gespeeld. Voor de gelegenheid had de wedstrijdcommissie zich uitgedost in een heuse Texaanse outfit. Ook het weer was deze middag Texaans. Aan de reacties na afloop was te merken dat iedereen heerlijk gespeeld had en vooral gezellig.
Want zelfs al speel je niet zo daverend, met dit spelletje maakt dat allemaal niets uit, er zit altijd wel iemand in de flight die een goede bal slaat, waardoor het puntenaantal er nooit zo desastreus uitziet. Bij terugkomst was het drankje natuurlijk van harte welkom, alsook voor deze gelegenheid speciaal aangeschafte Nachochips met Texaanse saus. Bovendien kwamen de bitterballen weer langs en ook nog – als klap op de vuurpijl – heerlijke lever- en osseworst. In de flight die vandaag won zaten Vrony  van Veen,Tiny Scholten, Lida van Oostveen en Carla Dolfin, die het nog steeds gezellig vind bij haar Weesper golfvriendinnen. Na de vereiste handicapverrekening bij dit spel kon op de kaart 48 punten genoteerd worden.
Zij ontvingen als prijs een heuse cactus, geïmporteerd uit het verre Texas. (zie foto)
Op de achtergrond van de foto de gelegenheidscowgirls (de paarden stonden op het parkeerterrein).
Op 1 oktober hopen wij op een minstens zo grote opkomst en die is natuurlijk belangrijk voor het eindklassement van seizoen 2018! Dus zet in de agenda!
Tot over 14 dagen.

Gea Noë