Afsluiting Texas Scramble en...

Na een ruim half jaar Texas Scramble is het einde van deze competitie nabij. Om het aangenaam af te ronden en de winnaars van de afgelopen maanden nogmaals te eren, wordt op 13 oktober een Texas Scramble toerrnooi georganiseerd. Je kunt inschrijven met jouw team of alleen. Het maximum aantal deelnemers is 36, dus schrijf snel in!

Wintercompetitie
Zolang de winter zich van z’ n beste kant laat zien en de baan het toelaat wordt deze winter een wintercompetitie gehouden.

Het wedstrijdformat is 18 holes strokeplay met bruto/netto verrekening met 100% hcp dus score  = slagen – playing hcp. Van de 5 wedstrijden tellen de beste 3 mee voor het eindklassement.

De volgende local rules zijn van toepassing:
Ballen die door de conditie van de baan, in de baan verdwijnen, mogen zonder straf vervangen worden door een nieuwe bal, op een plek waar de marker mee akkoord is. ('hij moet hier ergens liggen!')

Plaatsen is door de baan en in de rough toegestaan.

Wedstrijddata: (eerste zondag van de maand)
Zondag 4 november, 12:00 uur
Zondag 2 december, 12:00 uur