OJC 28 juli

Zaterdag 28 juli: tijd voor een Zweedse OJC! Gelukkig geen 'Zweet Ze', want het was die enige dag in de maand juli waarop er serieus wat water viel en de temperatuur bleef hangen bij een heerlijke 24 graden. Er was er eentje die dat zou koud vond dat hij op winterschoenen aankwam (zie de foto, maar we houden het anoniem natuurlijk).

Gelukkig waren de buien al voorbij toen we de baan in gingen en speelden we een droge wedstrijd met afsluitend nog aangenaam vertoeven op het terras. Voorzien van een hapje en drankje dankzij sponsor About Payrolling.

Zweeds, de helft strokeplay dus en de helft stableford. En we hadden al één winnaar voordat we überhaupt een club uit de tas gehaald hadden. De naam staat in het rijtje prijswinnaars hieronder en voor het hele verhaal van de dag verwijzen we naar de OJC pagina met het verslag en het scorebord!

Gefeliciteerd Driekes, Erik, Jacques, Lilian, Mark, Teri, Tim, Tineke & Tjerk. (Alle T's in de prijzen!)

Volgende speeldag is 25 augustus, inschrijving geopend via Proware of stuur ons een mail.

Astrid Bonefaas

Geplaatst op: 08-08-2018