Damesmiddag 25 juni

Texas Scramble. Op de 437 banen in Texas zal het waarschijnlijk niet zo vaak gespeeld worden, maar op de golfbaan in Weesp is het inmiddels een populair spelletje aan het worden. Zo ook op de damesmiddag van 25 juni.

Ank Nagel, Ciska Veldhuizen, Jenny Wessels, Ilse Oltmann, Irene Vetter, Wil van Horssen, Gea Noë, Aljo de Bruijn, Ineke Koper, Marjolein Bosman, Loes Philips, Margareet Stevens, Monika Markink, Els Lutgerink, Vroni van Veen en Rie Zevering waren de dames die deze middag bijdroegen aan de feestvreugde. Zoals gezegd een leuk spel omdat je in teamverband speelt en het dus niet zo erg is als je een misser maakt (overkomt ons allemaal wel eens), er is altijd wel een teamgenoot die de schade kan herstellen. Bovendien staan er nu op de kaart vaak meer parren en birdies dan dat je ooit alleen op je kaart hebt staan. Ook wel een opsteker. Geeft iedereen een goed gevoel en dat was tijdens de nazit (met drankje en bitterbal) dan ook aan veel dames te merken.

Bovenaan de lijst
Het winnende team, Monika Markink, Els Lutgerink, Vroni van Veen en Rie Zevering, had een bruto score van 58 punten, na aftrek van de handicaps netto 48 punten waarmee ze op de lijst momenteel als eerste staan.

Zij mochten een heus Texas-pakket in ontvangst nemen bestaande uit echte Texaanse doritos, Tex Mex-dipsaus en om de vieze vingers af te vegen, servetjes.
En dan natuurlijk nog even het weerpraatje. Na enige donkere dagen begon precies om één uur de zon te schijnen. Het kon niet beter.
Al met al, het was weer een heerlijk middag!

Gea Noë

Geplaatst op: 26-06-2018