OJC Getaway

Het is een traditie, elk jaar trekt de OJC er met Pinksteren twee dagen op uit om een grote baan te spelen. De locatie blijft een verrassing tot twee weken voor vertrek de programmaboekjes op verschillende deurmatten in Weesp en (verre) omgeving ploffen. Dit jaar togen we naar Brunsummerheide, wat een leuke baan! Een goed hotel, prachtig weer en het bruisende gezelschap van 22 spelers maakte het tot een perfect golfweekend.
Er was weer een leuke spelvorm gevonden en prijzen waren er in overvloed. Deze spelers wonnen het een en ander:
Astrid, Erik, Jacques, Gert, Leo, Marian, Pierre, Shirley en Tim. En dankzij Jan was er nog een mooi stapeltje heerlijke lekkernijen te verdelen. USA won de wedstrijd, maar Europa verloor eigenlijk niet.

Meer weten over het spel, het weekend en wie de hoofdprijs pakte? Lees hier dan verder!
De volgende OJC wedstrijd is 30 juni, gewoon op onze thuisbaan. Inschrijven is al mogelijk, via Proware of klik hier om een mail te sturen.

Astrid Bonefaas
Henk Rozendaal