2e Herenmiddag 7 mei

Over geluk hebben we dit jaar tot nu toe niet te klagen. Het weer is wederom fantastisch en de baan ligt er ook goed bij. Toch maar 21 man, dat verdient beter.
Vandaag strokeplay zonder ook maar enige verrekening en dat is andere koek. Na afloop hebben Bert en ik dat eens bekeken, maar ook als je bijvoorbeeld met verrekening van de halve playing handicap gewerkt zou hebben, zou de uitslag bijna hetzelfde zijn geweest. Er is hoe dan ook door een aantal spelers heel goed gespeeld. Te beginnen met de neary die gewonnen is door Wilfried Meun. Die tekende ook voor een birdie in het gezelschap van Kees Braam en Barry Jaspers.

De uitslag van deze strokeplay wedstrijd is:

1. Barry Jaspers met 68 slagen
2. Gerard Stevens 71
3. Gerrit de Vries 74

Voor de goede orde nog even dit: De volgende herenmiddag is op eerste Pinksterdag en is komen te vervallen. Geef het door.
We zien jullie weer op maandag 4 juni.

Kees Braam

Geplaatst op: 11-05-2018