Maandwinnaars Texas Scramble bekend!

Na een maand Texas Scramble zijn de eerste maandwinnaars bekend. Erik Hansma en Sander Rensen hebben gezamelijk een rondje Texas Scramble gelopen en kwamen met 5 birdies en 1 bogey en dus 51 slagen van de baan! Als prijs ontvangen zij zo spoedig mogelijk een drankje voor de hele flight en een schaaltje bitterballen.

Nu de volgende maand is begonnen, maakt iedereen weer een nieuwe kans op deze prijs. De flight met de laagste maandscore komt in aanmerking voor een drankje en een hapje. De meest recente maandlijst staat hieronder en is opgehangen op het buitenbord. Dus speel gezellig een rondje Texas Scramble met bekende of onbekende leden, geniet van de kansen op birdies en parren en lever de kaart in.

Iedere maand zijn de scores ook te bekijken onder de button Leden > Uitslagen Texas Scramble.

Bekijk de scores maand april

Geplaatst op: 02-05-2018