Primeur op Golfbaan Weesp voor 2018

Het voorjaarstoernooi op 15 april was een vuurdoop voor iedereen na 20 maanden gesloten roldeuren. Spannend voor met name Gerhard en Friso van Golfbaan Weesp en Jos en Natasha onze nieuwe uitbaters en uiteraard ook wij als wedstrijdcommissie.

Aan belangstelling van de leden lag het niet: 2 x 36 inschrijvingen. Er werden 2 aparte wedstrijden gespeeld nl. om 11:30 en om 14:00 uur. De uitslagen kunnen jullie inzien op de wedstrijdsite van Proware.

Hole-in-one!
Kees Braam had een primeur, hij was nl. de eerste speler die een Hole-in-one in 2018 sloeg op Golfbaan Weesp. Dit werd uiteraard beloond met een fles wijn. Gerhard van Galen bood Kees een fles champagne aan en een gratis greenfee 18 holes op golfclub Het Regthuys in Winkel. De flightgenoten van Kees riepen gelijk, ja maar dank zij ons heeft Kees deze prestatie geleverd. Gerhard bood gelijk aan dat de flight van Kees ook mee mocht. Wat een fantastisch gebaar! Iedereen dacht: nu komt het drankje van Kees, maar daar dacht Kees toch anders over...

Hij bedankte iedereen en was erg blij met zijn hole-in-one en dat het geld dat hij kwijt zou zijn aan rondje in Winkel, dat gaat storten op de rekening van het Kankerfonds. Dit werd door de aanwezigen met een staande ovatie gehonoreerd.

Met het prachtige weer, de lekkere hapjes en de gemoedelijke sfeer van alle deelnemers, was een zeer geslaagd toernooi!

De Wedstrijdcommissie

Geplaatst op: 24-04-2018