Eerste Herenmiddag op 23 april

Clubhuis open, mensen achter de bar en fantastisch weer. Het kan slechter zo’n eerste herenmiddag van het seizoen. Een redelijke opkomst (23 man), alleen onze grote leider Bert de Haan is er tussenuit geknepen voor een welverdiende vakantie. Wim Vinju en ondergetekende nemen de eerste twee keer de honneurs waar.

Ik zat in de flight met Harry Pannekoek en Kees Eitjes en dat was in het begin wel schrikken, maar uit de uitslag zal blijken dat ik me gelijk heb aangepast. Kees, patsboem op de eerste hole een birdie en Harry op hole 4 de neary, die zo dichtbij lag dat niemand dat verbeterde.

De baan was heerlijk om te spelen, goede greens en vlakke fairways, maar o wee als je daar buiten kwam in het wat hogere gras. Nou ja, moet je maar recht slaan denk ik dan, met in gedachte de lessen van de pro’s.

De birdies kwamen op naam van de al eerder genoemde Kees Eitjes, Henk Steffens, Sem Kalulé (2x), Willem Demper, Tim Gorter en Beat Scheidegger.

De uitslag
1. Kees Braam 35 punten
2. Gerard Stevens 31 punten hcp 17,1
3. Paul Barbee 31 punten hcp 29,6

Maandag 7 mei om 12.00 uur start de tweede Herenmiddag, 11.30 uur aanwezig s.v.p.

Kees Braam

Geplaatst op: 24-04-2018