Column

Pluimen
We hebben de laatste tijd het woord bank of banken een fiks aantal keren langs horen komen. Ik kan u verklappen dat onze Wim Vinju, u weet wel die (bijna) alles kan, acht banken van de ondergang heeft weten te redden. Eén bank was echt niet meer te redden en is richting mortuarium gegaan. Nog een bank had het heel zwaar, en is na een aantal dagen aan het infuus toch weer in gebruik. Chapeau!

De volgende pluim is voor ’onze’ John de greenkeeper die met veel enthousiasme en vakmanschap onze baan koestert. Hij vindt het bij ons ontzettend gezellig en geniet van een praatje en ‘de veren’ die hier en daar worden gegeven. Hij meld het is hier ’zo gewoon’ ik heb wel anders meegemaakt, ‘een blijvertje’ daar gaat hij voor, ook daar kunnen wij aan bijsturen. Maar toch als je achternaam Scherff is wordt het wel wat moeilijker. Het wordt anders als er meerdere scherven zijn, met dat geluk kun je je voordeel doen! Sorry het licht gaat uit, 15 Watt is niet zo veel.

Groet, Ferdinand Vermeulen

Geplaatst op: 09-11-2017