Laatste speeldag OJC

Later dan gepland, maar op 21 oktober vond de laatste OJC wedstrijd van 2017 plaats. Tenslotte moest er nog een finale gespeeld worden en dat kwam er gelukkig toch nog van.

Natuurlijk was het ook een 'losse' speeldag en waren er ook prijzen te winnen voor de dagwinnaars. Hieronder is onze prijzentafel te zien. En lees je dit stukje en wil je graag weten wie er met de net geschoten beer linksonder (1ste prijs dagwinnaar) naar huis is gegaan en wie de grote kampioen van 2017 is geworden? Lees dan hier verder voor het uitgebreide verslag!!!

Bedankt Ad, Albert, Aljo, Aloys, Astrid, Barry, Bart, Bert, Bram, Charl, Desiree, Driekes, Erik, Frans, Gert, Hans, Hermi, Jacques, Jan, Jeroen, Johan, Leo, Lilian, Marian, Martijn, Paul, Peter, Quino, Richard, Robert, Robert, Roderick, Roland, Roy, Sam, Shirley, Teri, Tim, Tineke, Tjerk, Vincent en natuurlijk Walter. Super dat jullie er bij waren dit jaar, we hopen jullie in 2018 ook weer als deelnemer te begroeten!!

Astrid Bonefaas
Henk Rozendaal